fredag 24. september 2010

Pernille 1 år!

Tenk at lillegullet snart skal feire sin første bursdag!
Tiden går så fort, og de små vokser mye på kort tid..
Derfor er jeg en fan av "bruksgaver" og ikke plast leke gaver.
 Mange har allerede spurt meg om hva ettåringen ønsker seg.
 Det endte iallfall med at jeg havnet på internett og drømte meg helt bort..

 Ej Sikke Lej har så mye fint til barna!
 Denne kjolen synes jeg var så søt.
Fra høstens kolleksjon.


Småfolk selger denne søte retro buksa. Knalltøff!

Men jeg må vel si at Pernille har mer bruk for en slik "sovepose".
 Hun er driftig på natta, og sparker av seg dyna i ett sett..
 Men jeg kunne vel kanskje sydd en slik pose selv?
Nå er den på salg hos lilleprinsen, så må jo innrømme jeg lar meg friste..

Fin ikke sant?

Pernille har vokst fra ulltøyet, så disse hadde vært fine å hatt i barnehagen.
 Fra Joha. 




Men vi mangler oppbevaringsplass på 1 åringens rom..
 så kanskje disse hyllene fra Sebra hadde vært tingen?

Eller en søt nattlampe med magisk lys i vinduskarmen?
Fra Sprell.


Eller en skikkelig god sengekant?

Nei, nå må jeg vel avslutte nettsurfingen her.
Skal si man kan drømme seg bort!


GOD HELG!






Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...