fredag 17. september 2010




Kjole til Pernille
*str 86*

Dagens lille produksjon!

I kveld har jeg prøvd den nye overlock maskinen min, Janome 644 D. Og gjett om jeg er frelst! Det er en drøm å sy klær nå..

Her er resultatet med litt dårlig bildekvalitet:



Må si meg rimelig fornøyd med kjolen da jeg aldri har sydd med overlock før. Og det er ikke bare bare å sy på maskin som kutter tøyet, har fire tråsneller og to nåler...

En hel del å holde styr på kan man si.


Hva synes dere?


Jeg er iallefall fornøyd!

Blir nok en hel del sying fremover.

INGVIL

3 kommentarer:

Timoteia sa...

Ååå, Ingvil - SÅ FLINK DU E!!! Den ble kjempefin!!! Kanskje du kan ha sykurs m meg til jul? :)

Timoteia sa...

http://www.foreldremanualen.no/2010/08/sy-uten-maskin-kjole-av-ullfilt.html

Anonym sa...

Åhh... fantastisk... Du e kjempeflink, den blei flott!!! Sånn søm du har brukt på det andre bildet dett fikk eg aldri tel... Har du kun brukt overlocken på den?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...