onsdag 22. september 2010

2 kjoler og 1 bukse

.. som ikke ennå er helt ferdige!
Jeg syr gjerne på flere ting om hverandre. Så nå må jeg nesten se til å få ferdig disse tre som jeg sydde tidligere denne uka.

Denne kjolen i str 110/116 mangler å få sydd på blonden i nedkant før den er ferdig. Tenkte at den ville være fin til største prinessen da hun har nydelige blåe øyne. Men da hun prøvde den kom det frem at hun ikke ville ha den.
Og jeg som syntes den var så fin til henne..med hjerte og strass stenene, men neida.


Kjolen er sydd i bomulls jersey.

Når jeg sydde kjole til den største måtte det jo også bli kjole på den minste. Den mangler enda lilla kantband rundt hals og ermer. Kjolen er sydd av bomullsstoff og er i str 86. Tror den blir ganske så søt den også!
Og heldigvis bryr ikke Pernille om hva hun har på seg.. fritt fram for mor!

Går visst mye i pingviner her om dagen.


Og tilsist har jeg sydd denne buksen til Pernille av jersey i str 80/86. Har drøyd noen dager med å gjøre denne ferdig da jeg var usikker på hvordan jeg ville avslutte føttene. Med strikk slik at den vil bli slik som på bildet, eller med hvit ribb slik som i livet?



Hva tror dere blir finest?

Jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger eller tips!

klem
fra
Ingvil

1 kommentar:

Timoteia sa...

Så fine kjolan va! Kanskje en god grunn til å legge ut for salg dersom noen av klærne bare blir ligganes ;) men d kan jo hende at Pernille vil bruke den når ho blir større! :) Syns også d va litt vanskelig å velge på den buksa. Den va kjempefin, og d e sååå godt m de buksen som har bredt strikk i livet. Med ribb blir den jo på en måte større, og kan vare litt lengre? Ribben kan jo også brettes? Ha en fin dag - no har e gjort klar badebaljen, må bare få mr. syvsover opp av vugga ;) Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...