lørdag 31. juli 2010

Luhkka til de små!


  Min kjære søster i Oslo sponset meg for å sy luhkka til jentene
 mine. Jeg har lenge drømt om å sy nettopp dette, og endelig er tiden inne for dette hærlige prosjektet. Det er jo ikke såååå lenge ingen til kulda setter inn her oppe i nord :) 


Jeg har allerede kjøpt inn stoffet jeg skal bruke, og resultatet skal bli en nydelig
isprinsesse luhkka i rosa ullfleece til Pernille. Hva synes dere om fargene jeg har valgt? Litt usikker enda på hvilken farge jeg skal sy til Thea, men regner med hun sikkert vil ha rosa hun også...



Var det ikke nydelige sølv bånd jeg fant til luhkkaen?
Nå gjenstår bare ett problem! Jeg har ikke luhkka mønster..
Er det noen der ute som har mønster å låne til en syglad jente?
Da ville jeg blitt så glad!!


                              

Kontakt meg gjerne!


Klem fra Ingvil

1 kommentar:

Timoteia sa...

Spør gumora mi i dalen, ho har ;) Lykke til m prosjektet! Syns du har valgt fine farga til de små prinsessen :) klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...