søndag 4. juli 2010

En av mine favoritter ..




Litt reklame fra mitt favoritt fra Danmark: nemlig Katvig! Katrine Colette og Vigga Svensson startet opp dette firmaet i 2003, og har nok blitt en lønnsom bedrift for duoen. Det er nok ikke bare jeg som simpelthen elsker designet til Katvig! Klærne har flotte farger og design. Plaggene koster litt ekstra, men har til gjengjeld god kvalitet. Itilegg produseres det sengetøy, smekker, vesker, soveposer, voksiposer osv. De fleste nettsteder selger Katvig klær, men det er ikke så mange som selger det fantastiske sengetøyet deres. Jeg kom over en nettside for en tid tilbake som selger nettopp dette. Og det beste av alt: lilleprinsen selger masse av sengetøyet til reduserte priser! Me like! Pernille har fått
seg et lyserosa sengesett i junior størrelse og Thea et i lyseblått i voksen størrelse. De er såå fine!! Blir du inspirert? Det blir jeg...


Sengesettene finnes i så mange andre fine farger også... Men de er ikke billige..




Skulle gjerne hatt en slik sovepose til Pernille da hun hele tiden sparker av seg dyna om natten. Praktisk!





Fortsatt God Helg!

Klem
Ingvil

2 kommentarer:

Timoteia sa...

Ja, man blir fort inspirert! =) Men du og du for noen prisa d va på de sengesettan! Ikke for alle enhver ;)I dag har vi henta en låne-vugge, skal blogge om den imårra (hvis e får tid - dagan flyr uten at e gjør nåkka som helst:)
Klem klem!

Oh so cute! sa...

Ja enig - helt sprøe priser! Men akk så flotte sengesett.. *drømme-drømme* Men så var de jo mye billigere på outleten til lilleprinsen.no. Å ja, jeg lot meg rive meg :) Men fikk penger tilbake på skatten, noe jeg overhodet ikke regnet med. Sååå - da kosa jeg meg litt på innkjøpsfronten. Tenkte masse på deg tidligere i dag, eg trur det skjer noe før ul termindatoen din!! Ja, du må legge ut bilde av vogga, e så spennende å se! Leve meg helt inn i tilværelsen din..å få baby i hus e det BESTE i hele verden! I morra har eg fri fra jobb. DEILIG!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...