fredag 12. mars 2010

Skal kjøpe ny seng til Pernille Trille

I dag fikk jeg det nyeste bladet av rom123 i posten. Jeg elsker det bladet og kan sitte å bla frem og tilbake i timesvis! Jeg blir med andre ord veldig inspirert. Jeg har akkurat innredet babyrommet til Pernille gullungen, men må bare innrømme det.. ny seng står sterkt på ønskelisten. Men desverre en veldig dyr en, nemlig Killi senga. Dette er en svært praktisk seng siden det er en uttrekksseng, og kan derfor brukes til barnet er 150 cm lang - mao ganske lenge! Min eldste datter som nå er 5 år allerede er bare 102 cm høy..så mulig disse sengene kan bli brukt lenge her hjemme hos oss..og det er jo enda en god grunn for å invistere litt, sant?! Sjekk denne flotte lilla senga fra http://www.mortil3.no/





Jeg tenkte jeg skulle bestille en seng til Pernille fra Sprell.no. De har billigst frakt. Men er så usikker på fargen..hvitt er jo safe. Og hvitt kan man kobinere med alt. Senga er så fin i seg selv, så har aller helst lyst å fremheve med den lilla fargen. Hvem vet, kanskje man får en liten gutt en dag, og han vil jo sikkert ikke ifinne seg med en jente farge på senga si :)



Valget mitt havner nok på den hvite selv om jeg har mest lyst på den lilla. Den hvite får man kjøpt her www.sprell.no Men det er jo også så mye fint sengetøy man får lyst på når man skal kjøpe seng..dette blir dyrt altså! Internett er farlig farlig..


Ferm Living og danske Trine Andersen (Stilig etternavn btw :) får iallefall pengeboka mi til å sitte løst! Sjekk ut selv på www.ferm-living.com der bildene av sengetøyet og leketeppet er hentet fra. Det er så mye fint der.. og flotte tapeter! Jeg blir helt dårlig:)


Jeg skal drømme videre..men ny seng blir det iallfall i kveld! RIKTIG GOD HELG!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...