torsdag 3. februar 2011


Det går mot lysere tider !

I nord kan mørketiden være ganske så
dyster og lang.
Derfor gleder jeg meg til å se solstrålene
som snart skal titte frem mellom fjellene.
Det skal bli deilig med lysere dager!

Andre ting som også gleder meg:

Vårfarger
Nye mønstre
Mindre SNØ!

...Og..

stoff med EGET design
Jeg er kjempestolt over dette hvite stoffet
 med de gule fuglene mine.
Kjempesøtt...and
I LOVE IT!

Men hvilket stoff liker du best?

Hvit bakgrunn...



eller..


med lysblå bakgrunn?



Vet ikke helt hva jeg synes ble best.
Kom gjerne med innspill!

Jeg skal ta inn dette stoffet til
produksjonen min.
Spennende med eget design på produktene
man syr på.

*STOLT*


Andre stoffer jeg nettopp har fått inn:














Masse flotte stoffer til luer, buffer,
pannebånd, trekantskjerf, trøyer og kjoler.

HA EN FLOTT FLOTT HELG
ALLE SAMMEN !!

INGVIL



2 kommentarer:

Timoteia sa...

Åh, så flink du e, kjære Ingvil! Blir imponert! E så glad for at du får holde på m d du virkelig like, på den måten blir d supert! E syns hvot bakgrunn va veldig fint, men trur nok at også blått e veldig fint.. Forresten, kanskje blått e finest? E visst ikke helt sikker, begge va sååå søte :) Og de andre stoffan også! Blir spennanes å se ka du trylle fram. Ha en fin helg! Stor klem

ingvil sa...

Ja elsker virkelig dette:) Ufolde mine krative evner, er så glad i farger og trykk. Synes også kremhvit bakgrunn va veldig fint, men også den blåe..skal prøve å få opp et stort bilde av trykket med blått..som det første av det hvite - det blåe gjør seg mye bedre enn det man skulle tro.
Ser Arn e blitt så stor at han sitter i stolen sin <3 Skal si han veks til no:)

GOD HELG TIL DERE 3 <3 <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...