torsdag 4. november 2010


En hel stabel med..

.. forede trekantskjerf! En super julegaveide
til barna.. men også til hunden!




Jeg har sydd en hel stabel!

Mønstrene på disse stoffene fra Danmark er så
NYDELIGE!



Skjerfene er sydd med polarfleece på baksiden,
har trykknapper og vaskes på lett vask! 




Slik så se ut før de ble ferdige...



Thea har fått seg nytt strikkasett
hos bestemor!
Var ikke helt villig til å la seg
fotografere..



Masse lue bestillinger er endelig sydd!
Takk for handelen alle sammen!
 Nå har jeg bare
en bestilling igjen.. men venter på
mer stoff..så da kan jeg
konsentrere meg nå om
julemarknaden som er
neste helg istedet!

Kommer du?

Storslett Samfunnshus
12- 13. Nov.
Åpningstider:
16-18
10-16


Sist sydde luebestilling

Nå skal jeg gå i gang med dagens middag.

Status fra trappen vår i formiddag:


Ha en fabelaktig ettermiddag!


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...