onsdag 6. oktober 2010


Nytt prosjekt av gammelt
mønster!

Har glemt å vise dere hva jeg fikk av min
bestemor forrige uke.

En hel haug med masse gamle mønster!
Og masse gammelt retro stoff.

Jeg ble så glad!



Neste prosjekt på maskinen blir
 kjole til meg selv.
Synes det var mange flotte mønster
å velge mellom.

Har bestemt meg for et av disse
kjolemønstrene under.

Hvilken av de synes
 du er flottest?


Var kanskje ikke så enkelt å se detaljene
 på kjolene via disse bildene.

Er spent på resultatet!

Ha en fabelaktig kveld!


1 kommentar:

Timoteia sa...

Så fine mønster ja, mamma har også en dunge med den typen ;) Du e flink!

Og kjempesøte bilda av Pernille i barnehagen ♥ E kan tenke meg ho blir knallfin m den strikkakjolen!

Klem til dåkker fra oss som skal på vaksinering i dag (grue)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...